30 mars





Jag har haft en helt underbar fredag. Har varit igång i princip hela dagen så nu tänker jag inte röra mig ur soffan i onödan.
Startade dagen med en kort promenad innan jag åkte för att hälsa på underverket på bilderna ovan. En namnlös herre än så länge, men ack så söt. Och jag längtar inte direkt mindre nu..
Dessutom har jag hunnit med sushilunch, bowling, lite häng med en vän och blivit bjuden på middag av mamma, tillsammans med brorsdöttrarna.
Men nu är jag som sagt helt slut och väntar på att älskade sambon ska komma hem från jobbet. Fredagsmys!

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa

Åh vilken liten sötnos!!

2012-03-30 @ 20:19:56
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: :-)

Ååå, vad söt. Vems bebis? =)

2012-04-01 @ 16:22:09
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Våran söta lilla Eddie :D <3

2012-04-08 @ 23:20:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0