24 mars

Är vaken mitt i natten. Igen.
Det har blivit lite av en tradition. Somnar som vanligt på kvällen, vaknar någon gång runt midnatt och behöver gå på toaletten och kan sen omöjligt somna om direkt, utan ligger och drar mig, pillar på mobilen, läser lite osv..
Igår var jag hos mamma på fredagsmys eftersom sambon hade kollegerna över hemma, så tanken var att jag skulle somna, och även vakna där, men icke. Vaknade som vanligt och tajmade lyckligtvis sambons hemgång så vi gjorde sällskap.

Nu har jag plockat upp lite här hemma och sitter i soffan och äter chilinötter. Börjar känna mig trött och ska väl snart göra natt för andra gången (insåg precis att jag ju inte sett senaste avsnittet av Biggest Loser Sverige, så blir nog inte sova riktigt än...). Och hoppas att jag inte vaknar igen på i alla fall några timmar!


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0