10 mars

Tanken var att jag skulle sova ut en del idag, då jag inte börjar jobba förräns kl. 8.30. Men min kropp ville tydligen något helt annat och vaknade till liv redan för 1,5 timme sedan. Tack, eller inte.
11 timmar av min lördag kommer alltså spenderas på jobbet, sen kommer jag förmodligen däcka som en klubbad säl i sängen. Samma procedur imorgon. Det är ju en jäkla tur att jag trivs så himla mycket på mitt arbete, plus att det alltid är en härlig känsla när man slitit hårt och lönen hamnar på kontot!

Och just det, igår var jag på besök hos barnmorskan. Fick höra de underbara hjärtljuden från livet inuti och än en gång såg alla värden bra ut. Det känns helt sjukt att det bara är 59 dagar kvar tills den 8 maj är här. 59 fjuttiga dagar!!

Vill du kommentera?
Postat av: Mamma till Adam, yacob och bäbisen i magen

Härligt de börjar närma sig :) vi har 36 dagar kvar ! :) börjar bli bråttom i skaffa vagn nu hehe

2012-03-13 @ 14:56:13
URL: http://familylife.bloggplatsen.se

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0