2011.

Januari
- Kickade igång året med en förkylning
- Jobbade och tränade
- Barnvaktade syskonbarn
- Åkte pulka
- Blev förkyld igen
- Jag red igen, för första gången på 1,5 år
- Migränanfallen dök upp igen
- Systeryster med familj åkte tillbaka till Australien
- 1,5 år med älskling


Februari
- Gick modell på bröllopsmässa i en underbar skapelse
- Min fina vita mobil försvann och jag köpte en ny, med abonnemang och allt
- Vad som alla (andra) trodde skulle vara ett dop, blev också ett bröllop. Min underbara vän Tessa blev fru och jag fick äran att förgylla stunden med min sång
- Världens bästa Axel fyllde 3 år


Mars
- Gjorde äntligen någonting åt min dumma näsa och kan idag andas genom den
- Jobbet bjöd på middag på Papas tapas
- Nedräkningen började


April
- Satte mig på planet och åkte till USA. LA, Miami och Las Vegas avverkades och även en av mina häftigaste resor i livet.

Maj
- Åkte hem från USA och möttes av världens finaste pojkvän på Arlanda
- Tog igen förlorad tid med nära och kära
- Njöt av svensk vår


Juni
- Var avundsjuk på alla studenter på deras flak
- Kollade på djuren i Parken Zoo, tillsammans med brorsdöttrarna
- Testade LCHF några veckor
- Firade midsommar med fina vänner


Juli
- Fick upp 14-kiloshantlarna i bicepscurl (häftigt för mig, haha)
- 10 juli hade jag varit utan min bästa vän i 5 hela år
- Firade daskens 20-årsdag
- Kidnappade Tessa och anordande någon slags "möhippa-efter-bröllopet"
- Firade 2 år med Mattias


Augusti
- Inflyttningsfest hos M&P
- Tillbringade några dagar på fina Kallsö
- Gick på bröllop
- Åkte till Turkiet i en vecka med Helena


September
- Påbörjade traditionen "torsdagsmys hos Tessa"
- Fick den finaste överraskningen i hela världen. När 1+1 blir 3

Oktober
- Hälsade på hos bror och Emma, i Örebro
- Hade konsert med kören
- Axel sov över hos oss för första gången (och inte sista!)
- Det var otroligt lugnt på jobbfronten
- Kira Pixi Ekman föddes på andra sidan jorden



November
- Vi började packa ner vårt liv i flyttkartonger
- Helt plötsligt var det inte lugnt på jobbfronten längre och jag erbjöds ännu fler timmar på ett nytt ställe
- Var trött och fick ofta besök av huvudvärk (thank god för järntabletter!)



December
- Det var äntligen dags för ultraljud och vi fick se att vår knodd mådde bra i magen
- Tittade på IDOL-finalen i globen
- Fyllde 21 år
- Svimmade på luciatåget
- Kände de allra första rörelserna från livet inuti
- Mamma bjöd alla barn på julbord
- Åkte upp till huvudstaden igen, för att gå på julkonsert
- Snön kom äntligen, men försvann lagom till dagen INNAN julafton
- Hade en mysig julhelg, åt gott och fick fina klappar
- Firade mestadels av min nyårsafton i bilen, hann även få en puss av mannen i mitt liv


Vill du kommentera?
Postat av: Emma

Tack! :) blir ett spännande 2012 för dig! ;)

2012-01-01 @ 18:44:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

ännu ett tack! :)

2012-01-02 @ 13:56:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0