14 januari



Sitter ensam i lägenheten och har precis ätit en romantisk lunch/middag tillsammans med mig själv. Oxfilé, potatisgratäng och fetaostsallad.
Tog en ordentligt sovmorgon imorse och har sen dess hunnit städa, gått en promenad och varit i kyrkan där Annelivännen fick sin socionomexamen. Nu ska jag ta en till promenad och köpa en skvallertidning sen blir det nog en ansiktsmask på nyllet, ett långt bad och sen massa slappande i soffan, framför tvn, samtidigt som jag äter chokladbollen jag fick av mamma. Förhoppningsvis känner knodden i magen för att leva rövare i magen, så får jag någonting fantastiskt att le åt också. Att vara gräsänka är helt okej!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0