Trygghet, kärlek.



Jag börjar gråta när jag tänker på hur lycklig du gör mig.
När du lägger händerna på magen och livet inuti gör sig tillkänna. När jag ser din glädje inför vår framtid. Vi blir en familj snart. Du, jag och knodden i magen.
Tack för att du vill vara min andra hälft. Utan dig vore jag ingenting.

'cause if your love was all I had,
in this life
Well that would be enough
Until the end of time.

Vill du kommentera?
Postat av: !!

Du skriver så himla fint Amelie! Ärligt och vackert! Keep up!

2012-02-16 @ 11:19:42
Postat av: Fannie

Jag är så glad att du har hittat någon som gör dig så lycklig, Amelie. Du förtjänar all lycka i världen, du gör verkligen det och du har inte haft de lättaste tonåren, så vitt jag vet.

Du är fantastisk.

Kram

2012-02-22 @ 19:19:31

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0