5 februari

Vaknade upp ensam i sängen imorse, startade första maskinerna med tvätt och började må konstigt. Illamående och kallsvettningar. Fick panik och började tänka på vinterkräksjukan och hur mycket jag hatar att ligga hemma och må skit. Fick i mig ytterst lite frukost och massa vatten, sen var allt som bortblåst. Så förmodligen mådde jag bara illa på grund av livet inuti. Slipper gärna den sortens illamående också, men föredrar det alla gånger framför någon jäkla influensa.

Så förutom att jag har mått dåligt så har jag också mått, och mår, hur bra som helst vilket resulterat i en ren och fin lägenhet, många maskiner tvätt och en sockerkaka. Om ett tag kommer familjen Åberg/Karlsson över på fika!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0