24 februari

Har hamnat i soffan efter en dag på jobbet och en fika på stan, med en fin vän som dagen till ära var barnvakt åt en liten en. Min längtan efter knodden blev inte direkt mindre efter lite gos med ungen om jag säger så..
Hann även shoppa lite fina bebisgrejer. Det är verkligen farligt att gå ner på stan, allt lockar ju.

Nu ska jag skjutsa iväg sambon och samtidigt köpa mat. Därefter tänker jag ligga i soffan resten av kvällen. Njuta av buffarna i magen och av ensamheten. Och av nya avsnittet av Greys anatomy.
Ibland kan det vara skönt faktiskt.

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

Svar: Ja jag älskar den låten :)! ♥

2012-02-24 @ 19:46:20
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0