22 februari


Tessa lyckades fånga en lite del av min utbuktning på bild i lördags. Än så länge är inte magen i vägen alls, utan faktiskt rätt så behändig.

Har en ledig tisdag och har fördrivit morgonen med att starta några tvättmaskiner, ätit frukost och pysslat om sambon, som ligger i sängen och är sjuk. Tänk vad karlar är roliga. Skär dom sig i fingret så att blodet sprutar så skrattar dom bara åt det, men så fort de åker på feber och blir sängliggandes så kan dom inte bli mer emliga.

Så nu ska jag åka ner på stan, sticka in på gymmet en sväng och därefter köpa blåbärssoppa och resorb till sjuklingen. Han är verkligen sötast i världen just nu.

Och just det! Går in i vecka 30 idag, vilket betyder att om runt 10 veckor så blir vi nog föräldrar. Tiden går så fort. Jag längtar ihjäl mig, men är samtidigt så rädd inför allt som komma skall. Men allra mest längtar jag!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0