11 februari



Dricker te, lyssnar på Melissa Horn och bockar av grejer på "att-köpa-innan-bebis-kommer-listan". Har under hela graviditeten påstått att vi inte har så mycket till underverket. Men jo, det har vi. Men hur kan man låta bli? Jag skulle aldrig komma på tanken att köpa någonting åt mig själv, men bebisgrejer. Man smälter ju. Allt är fint, även när det är fult. För allt är ju så litet. Gulligt.
Jag vet ju hur mycket vi kommer att få. Och jag vet ju att det finns plagg vi inte ens kommer hinna sätta på knodden, innan de är för små i storleken.

Så nu måste jag lugna ner min köplust. Men REAskyltarna lockar ju sådant. Och på tradera kan man ju fynda hur mycket som helst. Och..


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0