Babyshower.



















Efter att jag blivit upphämtad så fick jag sätta på mig en ögonbindel för att inte veta vart vi var påväg. Hamnade tillslut i ett fint hus utanför stan där (nästan) alla mina fina tjejer väntade. De hade fixat så mycket fint, bland annat en bjöjtårta, goda pajer till lunch, lekar samt presenter till knodden. Jag njöt under en filt i solen medans de andra bubbelbadade, sen blev jag grillansvarig när middagen skulle göras iordning. När tjejerna plockade fram citronvodkan började mina ögonlock bli tunga, så jag åkte hemåt.

Jag känner sådan enorm tacksamhet. Tänk att jag får ha så underbara människor i mitt liv. Tacksamhet.


Vill du kommentera?
Postat av: pethra

Åh, så fint gjort! <3

2012-04-15 @ 00:17:35
Postat av: Anneli

Såå mysigt! vad var det jag sa ;-) hihi! <3

2012-04-15 @ 08:54:37
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Då var det som du trodde :D hihi :P

2012-04-15 @ 20:49:46
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Beatrice Å

Du är värd det bästa hjärtat<3

2012-04-16 @ 12:02:59
URL: http://bisforbest.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0