23 april



Vaknade upp med en konstig känsla i kroppen. Såg framför mig hur hela dagen skulle bli tråkig, att jag skulle ligga i soffan och inte göra någonting alls. Men kom lika snabbt på att det mesta handlar om inställning. Så efter att jag ätit frukost dammsög jag lägenheten och cyklade ner på stan för ett snabbt pass på gymmet. Ben, lite rygg och biceps fick sitt varpå jag cyklade hemåt igen. Bytte om och mötte upp Annelivännen för en välbehövlig promenad.
Nu äter jag lunch och ska om en timme bege mig till sjukhuset för att lyssna på ett litet hjärta. Och ikväll står det stuvade makaroner och falukorv på menyn, framför en jäkligt bra film, tillsammans med världens finaste pojkvän.

Känslan som befann sig i kroppen imorse är som bortblåst helt enkelt!


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0