15 april


I den här "sommarstugan" spenderades gårdagen. Så himla fint allting. Precis vid vattnet, så här skulle man bo.

Jag har sån skön känsla i kroppen efter igår. Kan inte sluta le och tänka på hur lyckligt lottad jag är.
Och när tjejerna som inte bor i stan sa "nästa gång vi ses så är du mamma", kunde jag inte låta bli att le ännu mer. Är det sant? Ska jag verkligen bli mamma om en sån kort tid? Allt är så svårt att ta in. Tänk hur våra liv kommer vändas upp och ner om bara några veckor. En ny människa ska se dagens ljus och jag och världens bästa Mattias blir föräldrar.
Mamma. Pappa.

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

Tror inte att ett barn kan få bättre föräldrar än er. Finaste Amelie

2012-04-15 @ 15:15:25
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0