12 april


Foto: Tessa

Har haft en oförskämt bra torsdag och är till och med lite glad över att jobbet inte ringde in mig imorse såhär i efterhand (som jag låg och nojade mig inför till och från hela natten).
Cyklade ner till stan och tränade tredje passet för denna vecka, cyklade hem igen och umgicks med sambon. Vidare till sjukhuset för ett besök hos min fina barnmorska. Fick dock ångest när hon meddelade att det var dags för vägning (som jag sluppit under hela graviditeten, om man bortser från inskrivningen). Hon sa att jag fick blunda om jag ville, men jag beslutade mig för att titta i alla fall. Och vilken lättnad jag då fick känna. 6 kilo upp och jag kunde inte vara mer tacksam. 6 kilo är ju nästan ingenting för tusan!
Därefter blev det en promenad runt stan, med mamma och byrackan med en paus för en fika i solen.

En bra torsdag som sagt. Och längtan efter underverket växer sig bara större och större.

Vill du kommentera?
Postat av: Sara

Fina du!!

2012-04-12 @ 20:19:59

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0