11 april



Har nyligen ätit lunch och häller nu i mig hallonbladste. Inbillar mig att det är godare än vad det egentligen är och med en rejäl klick honung går det rätt bra. Får se hur mycket jag gillar det om några veckor! 

Min onsdagsförmiddag har gått åt till att skjutsa sambon till jobbet, föräldrautbildning och ett pass på gymmet. Nu lockar sängen och lite sömn, så det blir nog det innan jag ska ut och fara igen.

Vill du kommentera?
Postat av: Jenniefer

Tack =)

Du är ju redan sjukt vältränad så din mage kommer vara platt som en pannkaka två sekunder efter att bebis tittat ut =)

2012-04-11 @ 16:49:39
URL: http://jenniefera.wordpress.com
Postat av: pethra

Är inte hallonbladste till för att snabba på förlossningen, eller minns jag fel? =) Shitpommesfrites, snart är bebis häääär. Vad gör du på fredag dag? Träffa mig och A? :)

2012-04-11 @ 23:00:37

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0