3 oktober

Jag kommer nog aldrig att sluta älska känslan av att ha gjort klart en uppgift. Skickade alldeles precis in min andra diskussionsuppgift i kursen jag läser på distans. Min tanke är att inte förlora studietekniken helt och hållet. Hur det går, det vågar jag inte svara på.. Det jag med all säkerhet har insett är i alla fall att högskolestudier skiljer sig galet mycket från gymnasieplugget.

Ligger för övrigt i soffan i lätt matkoma efter en middag på stuvade makaroner och korv. Har blivit en husmanskost-junkie den senaste tiden. Haha.

...och för 3 år sedan var jag genomförkyld och mitt uppe i en kamp för mitt liv. Träningsförbudet var ett faktum och jag hade så svårt att känna äkta glädje.
Tänk så mycket bättre jag mår idag.

Vill du kommentera?
Postat av: pethra

Kärlek till dig.

2011-10-03 @ 20:38:52
Postat av: Moa

Vad pluggar du för något Amelie? :)

2011-10-04 @ 11:26:25

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0