1 oktober


Avslutade september månad med fredagsmys hemma hos M&P. Tacos, lek med världens bästa Axel och IDOL. Hur trevligt som helst, som alltid!

...och startade precis oktober med en riktig megafrukost tillsammans med mig själv. Tror det blir en promenad i det fina vädret idag, eller en sväng på gymmet. Eller både och. Plugga behöver jag göra också. Sen blir det nattjobb, vilket jag kommer försöka att förtränga in i det sista. Tänker på pengarna, inget annat.

Det kommer nog att bli en bra höst. Och jag längtar redan till decembermånad (som vanligt). Jag vill fylla år, baka pepparkakor, sjunga luciasånger, njuta av julafton, äta alldeles för mycket god mat osv.

Höst var det ja..

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0