1 november



Och så var vi inne i november månad. Och så längtar jag ännu mer, "bara" en månad kvar till underbara december.
Har idag läst ut Camilla Läckbergs senaste bok, Änglamakerskan. Den var minst lika bra som alla hennes tidigare böcker. Sådär bra så att man längtar till upplösningen, men när man väl är i slutet av boken vill man aldrig att den ska ta slut. Läs den, bara gör det!

Nu ska jag kasta mig i sängen läsa lite i ytterligare en bok. Jag kommer somna tidigt ikväll, helt slut!

Vill du kommentera?
Postat av: syster

Ahhh, skicka boken till mig...vill ha, vill ha, vill ha!Hoppas allt ar bra med er! Maste forsoka skypa snart sa ni far se Kira och Vinton! pok

2011-11-03 @ 04:36:38
URL: http://theekmanfamily.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0