31 mars

Igår drog Carro med mig på ett pass cirkelgym. Var lite smått nervös innan då det nog var mer än ett år sen sist, men så fort musiken drog igång släppte allt. Jag älskar cirkelgym, jävlar i havet vad roligt det är! Vi hade dock inte fått riktigt nog efteråt, så vi körde lite armar och rygg också. Jag somnade som en stock efter att magen fått mat i sig. Jag behöver konditionen också, det är ett som är säkert! Och idag har jag en skön träningsvärk i hela kroppen, tummen upp för cirkelgym helt enkelt!

Idag ska jag ner på stan en sväng, hem till Anna som fyller 23 år idag (GRATTIS!!) och ikväll blir det jobb.

Igår skulle varit min 7e dag i rad med jobb och idag skulle jag vart ledig, men planerna ändrades. Så imorgon jobbar jag min 9e dag i rad. På lördag får jag vila!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0