10 juni


Om 14 dagar är vi tillsammans igen. Saknar er sådär äckligt mycket, ni vet.

Jaha, då var det tio dagar sen jag sist skrev. Vad har hänt? Inget särskilt. Jag har varit på utbildning, jobbat, tränat, kollat på baler, träffat Tessa, slängt ut alldeles för mycket pengar på kläder, festat och sovit. Sen har jag börjat med LCHF, som en kul grej och med en förhoppning om att min kaotiska mage ska lugna ner sig ett par hekto. Är inne på min femte dag och hittills har det gått finfint!

För tillfället ligger jag och gör.. ingenting. Börjar mitt andra arbetspass för dagen om cirkus två timmar och kl 7 imorgon bitti tar jag helg!

Och om en ynka månad så har jag saknat dig i 5 hela år, förstår inte.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0