13 juli



Målade blomlådor på jobbet och njöt av lugnet.

Cyklade ner till gymmet och körde slut på axlarna, biceps (fick upp 12orna 8 reps per arm, sen 13,5orna åtta gånger allt som allt, kände mig stark!) och magen. Måste påminna mig själv om hur viktigt det är med variation. Just nu skulle jag allra helst bara träna armarna och inte ens anstränga benen. Haha.

Skönt trött cyklade jag vidare till Spemm och hämtade hem min nya crosstrainer. That what friends are for! Så planen är nu att jag ska utföra lite konditionsträning här hemma. Jag har höga förväntningar på mig själv, vi får se hur det slutar.

Gamla godingen "kycklingsallad från Roma" och några Greys-avsnitt senare börjar jag bli riktigt trött. Klockan är ställd på tidigt även imorgon, så time for the bed!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0