Ett nytt år, med nya utmaningar.

Idag startar jag en lite utrensning, detox. Kalla det vad ni vill. Inget godis, ingen skräpmat, läsk osv. Endast för att min kropp behöver det. Bigtime. December blev nämligen en riktig SOCKERmånad, precis som jag förutspådde. Jisses. Tror inte det gick en enda dag utan att jag åt något sött. Försökte njuta, men lyckades inte varje gång tyvärr.

Hur som helst. Jag har smidit lite planer de senaste månaderna. Blir det som jag planerat kommer bloggen fyllas med en hel del träning. Framsteg på gymmet, nya övningar, utvärderingar. Någon bantning lockar liksom inte, men att bli starkare vore något!

Som sagt, den som lever får se hur det här slutar!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0