Efterlängtat!

Sist jag var nere på gymmet var på juldagen och som bekant blev jag ju sjuk två dagar efter det. Men idag var det äntligen dags igen! Tiden sprang iväg och helt plötsligt hade 1,5 timme gått och jag hade kört igenom HELA överkroppen. Benen var lite stela från pulsandet igår, så dom fick vila. Körde inte alls hårt, utan gick igenom muskelgrupperna en efter en med ett flertal övningar.

Körde 3 set på varje övning.

Rygg
Breda latsdrag
Smala latsdrag
Drag mot bröst med fri stång
Hantelrodd

Bröst
Hantelpress
Flyes
"Björnkramar"

Biceps
Med stång i kabel
Med två handtag i kabel (mot huvudet)

Triceps
Med en vikt bakom huvudet
Med en vikt liggandes
Med rep i kabel

Axlar
Sittande hantelpress
Snea drag i kabel (en arm)
"Fjärilen"

Mage
Situps på bänk
Situps med boll
Stående situps i kabel

Det vart fler övningar än det kändes som. Men det funkade väldigt bra eftersom jag inte körde så tungt. Styrketräning är bra skit!!

Vill du kommentera?
Postat av: BENITA

Jag hade gärna varierat mina träningspass men jag har inte råd med både och. Krams


Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0