Dag 17 – Min favoritfödelsedag

12 december 2008 måste jag nog säga. Min 18årsdag.
Trots att den mestadels bestod av stress samt att jag var sjuk så var den perfekt.

Skoldag, tatuering på lunchrasten, sminkning och håruppsättning innan jag kom hem och åt middag med släkten. Höjdpunkten var min förfest. Bara tjejer, min syster och svägerska var där, ananasdrinkar, polsk vodka, jättefina presenter och dans som att det inte verkade finnas någon morgondag. Tyvärr, ja jag måste säga tyvärr, tog vi taxi ner på stan. När man fyller 18 måste man ju gå ut på krogen. Ångrade mig så fort jag klivit in. Fick champagne i hela håret av någon okänd människa. Lyckades fixa skjuts hem och somnade full som jag vet inte vad. Men med ett leende på läpparna!

Att jag hade min värsta baksmälla dagen efter är inget viktigt...

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0