6 januari

Under tiden jag har varit sjuk har mitt behov av sömntimmar ökat till betydligt fler. Jag är inte någon som nojar över såna saker, tror bara det är kroppen som faktiskt behöver vila upp sig efter all stress som var vardag innan jul. Men idag tvingade jag min kropp upp ur sängen när jag vaknade till, trots att jag nog skulle kunnat sova någon timme till. Kan ju inte fortsätta såhär när jag (förhoppningsvis) ska börja gå upp 5.30 någon dag snart.
Det är för övrigt galet lugnt på jobbfronten just nu, vilket det brukar vara i januari men man hoppas att det inte ska stämma, haha. Jag har jobbat ett pass på åtta timmar sen jag blev tillräckligt frisk. Om jag har myror i brallan?
Kan liksom inte slappna av heller, när man vet att man kan bli väckt på morgonen. Det tar emot att planera in massa grejer. Pengarna behövs.

Men allt löser sig!

För övrigt vore det något att sitta på hästryggen igen.


Vill du kommentera?
Postat av: emma

och hästen här bara väntar på dig ;)

2011-01-08 @ 11:59:28
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0