3 januari

Imorgon står årets första arbetspass på planeringen. Har inte jobbat sen julaftonsnatten, vi har varit uppe länge om kvällarna jag har sovit ut varje dag. Hur lätt det blir att komma upp vid 6tiden imorgon återstår att se...

Nu ska jag upp till sjukhuset och kolla om jag kommer få möjligheten att andas genom näsan igen. Har inga förhoppningar alls tyvärr. Och ikväll blir det nog bio igen. Igår såg vi Svinalängorna. Se filmen. Köp en jäkla biljett och SE DEN! Jag var förstummad, som i chock. Grät och fick knappt fram ett ord. En film som träffade i hjärtat och som alla verkligen borde se.

Innan vi somnade, långt efter midnatt, hann vi även se Changeling. Två djupa filmer på en och samma dag är nog lite för mycket för mig. Mitt huvud är fortfarande en enda röra..


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0