24 januari


Den finaste hyllan i vår lägenhet.

Efter IKEAbesöket igår och när jag sovit bort det värsta av migränen fick jag världens "fixa-iordning-grejer-i-lägenheten-kick". Sagt och gjort. Sambon hade redan hunnit med en massa när jag låg under täcket och tyckte synd om mig själv, men jag ordnade finliret. Vi har nu ett överkast på sängen, vilket jag varit påväg att fixa såå många gånger tidigare. Sängen står nu mot fönstret som också är vårt gemensamma sängbord. Lägligt nog flyttade pappa i helgen så jag snodde en byrå som vi verkligen behövde.

Fler tallrikar, bestick och glas har fått flytta in i köksskåpen så nu slipper jag låna av mamma om vi får gäster. IKEA är bra skit.

Nu ska jag dona lite till, sen ta en promenad till pappa med syster, låna bilen och åka till strängnäs!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0