21 januari

En ledig fredag!

Funderar på hur tiden ska fördrivas fram tills sambon slutar, för då ska vi till IKEA :). Kaffa ska iallafall drickas och jag ska kolla klart på andra SATC-filmen. Har varit tre gånger nu, som jag plöjt igenom seriens alla säsonger och även filmerna. Är inte Sex and the city den bästa serien som någonsin har gjorts?!
Lägenheten är inte ens stökig, så jag behöver inte städa. Och det har kommit snö. Suck. Jag som trodde att jag skulle slippa ställa mina jympaskor på hyllan.. Gymmet ska jag inte ner till förrän tidigast måndag. Allt för att inte locka fram ytterligare en förkylning.

Kaffe var det ja. Låt sju timmar gå fort!


En annan kille jag gillar. Och saknar..

 


 

Det måste vara ödet. Sara kommer hit snart. WOHO!
Och ikväll ska vi förmodligen på födelsedagskalas också, full rulle!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0