19 januari

Blev lagom snurrig i kolan efter 8 timmars intro idag, dubbelt upp dessutom. Kommer inte ihåg så myket just nu. Haha.
Tog en fika med Krokofant efteråt, som åker tillbaka till staterna om drygt en vecka. Känns inte allt för tråkigt när det är mindre än 3 månader kvar tills vi åker och hälsar på!!! Lär bli en sån jäkla upplevelse!

Har provat brudklänningen jag ska ha för andra gången idag. Den satt ännu bättre och såg nog, om möjligt, ännu finare ut den här gången. Jag vet att jag kommer känna mig som en riktig prinsessa! På lördag om två veckor står jag brud, nästan..

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Meh, tell me! Vad ska du göra då? Modella? Vara brudtärna? Vem gifter sej?? :) Saknar diiiig!

2011-01-20 @ 09:54:00
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0