Övre överkropp.


Förut hatade jag mina armar, nu kan jag ibland faktiskt tycka att dom till och med är lite snygga.

Det är något speciellt med att träna på fredagar. När jag har bytt om roffar jag åt mig bilagan till dagens tidning och värmer för ovanlighetens skull upp, på en smart liten maskin där man har stöd för ryggen och trampar så det bränner i rumpan. Efter några sidors läsning har tio minuter gått och jag sticker in till gymmet, där jag tar mig igenom, de för dagen, utvalda muskelgrupperna.

Rygg

4 set sittande rodd
3 set lats i kabel, raka armar
3 set hantelrodd

Triceps

3 set med stång i kabel
3 set med rep i kabel

Bröst

4 set hantelpress
3 set björnkramar

Biceps

3 set sittande med hantlar
3 set med stång i kabel

Axlar

2 set i smithmaskin
3 set snea drag i kabel (en arm)
3 set baksida axlar i kabel

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0