9 februari


Min ständigt återkommande räddare i nöden, pappa, gav mig en ny kaffebryggare igår.
Miljoners tack!

När jag har druckit några fler koppar kaffe, det vill säga om ungefär en timme ska jag sticka ner till gymmet. Det lutar åt att benen får jobba idag, eftersom träningsvärken från lördagens pass äntligen har gett med sig!
Sen blir det akupunktur, hem för lunch och därefter jobb 14-21.30!

Vill du kommentera?
Postat av: Linda

Det verkar vara många som har kanel i sina smoothies just nu, är det bara för smakens skull eller är det nyttigt? :) Måste bara säga att jag tycker du är så sjukt duktig som springer på gymmet hela tiden! :)

2011-02-09 @ 12:27:17
URL: http://lindslus.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0