21 februari

Ska snart upp till sjukhuset för ett återbesök angående min näsa som jag inte kan andas igenom. Tänk er att vara tvungna att andas genom munnen i princip HELA tiden. Tänk er att konditionsträna... Detta är en av anledningarna till varför jag har bestämt mig för att aldrig springa utomhus igen, mitt flåsande hörs ju över hela stan.
Därefter ska jag hem och vända, jobba i 5,5 timme sen hem igen.

Känner inte för styrketräning idag och man ska lyssna på kroppen. Vilodagar är viktigare än vad nog många tror. Ingen mår bra av att köra på i 130 km/h HELA tiden, samma sak gäller musklerna. Att det alltid är som mest människor på gymmet på måndagar gör mig ännu mindre intresserad av att lyfta skrot idag.

Vill du kommentera?
Postat av: Johanna

Jag andades också bara genom munnen när jag var 4-5 år gammal. Doktorn tog olika allergitester på mig i ett år, men när han väl sen skickade mig till en öron-näsa-halsdoktor så konstaterade han direkt att jag hade polyper som växte, då blev det operation på en gång! Det var bara lite irriterande att det tog ett år..

2011-02-22 @ 19:28:49
URL: http://gallina.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0