31 december



Sista dagen på 2011 och jag ser tillbaka på ett fantastiskt år fyllt av resor, erfarenheter och mycket kärlek. Kommer aldrig glömma den 21/9 då vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar.
2012 kommer att bli det bästa året i mitt liv hittills, det vet jag ju så väl. Och tills underverket väljer att titta ut så njuter jag av att jag får må himla bra.

Gott slut och gott nytt år!

Vill du kommentera?
Postat av: Fannie Lund

Jag är så himla glad för din skull Amelie, för att du är så lycklig. Jag önskar dig och din familj allt gott. Du är så himla bra!

2012-01-03 @ 19:30:31
Postat av: Linda

Vilken fin kula, grattis :)

2012-01-12 @ 08:57:15
URL: http://lindslus.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0