6 augusti



Är lagom seg i kolan efter en natt på jobbet. Det går upp mer och mer för mig, varje morgon jag sätter mig på cykeln för att åka hem. Småont i huvudet, tunga ögonlock och allmänt konstig. På natten vill jag sova, så är det bara. Vetskapen om att det ju faktiskt genererar i en fin summa pengar (och att jag alltid tjoar lite extra när lönen kommer och jag vet att jag slitit) får mig ändå att suga lite på karamellen varje gång jag blir förfrågad. Men varje gång då jag precis sagt "ja" så ångrar jag mig.
"Working 9 to 5", det vore nåt!

Vill du kommentera?
Postat av: mickis

gör det!! smsa mig på 0739590066 =)



kan möta dig någonstans om du fortfarande vill ha de sen! =)

2011-08-06 @ 11:34:38
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0