11 april

Datorn tillägnas inte allt för mycket tid dessa dagar. Vi äter gott, solar och badar, dricker goda drinkar, skrattar och njuter.
Just nu ligger jag i soffan i vår lägenhet. Alla tjejer är ute på middag men jag kände att jag behövde en lugn kväll. Och mina brända fötter med ett värkande skoskav på ena tån tackar nog mig när de slipper stoppas ner i ett par klackar.
Hursomhelst, jag har det jättebra här på andra sidan jorden. När man är på middag och Diane Von Furstenbergs son sitter vid samma bord som en så inser man hur annorlunda det mesta är här jämfört med lilla Sverige.
Och så saknar jag en person så mycket att jag vissa stunder blir galen. Världens finaste sambo!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0