25 september

- Är du trött Amelie?
- jaa...
- Inte för att låta otrevlig, men det syns.


Farmors fråga fick mig att inse. Luften har liksom gått ur mig.
Efter en vecka fylld med introduktionsdagar är mitt huvud fullproppat. Idag gick jag ytterligare en introduktion och kunde därefter omöjligt tacka ja till två arbetspass till denna helg. Planen var egentligen att ligga ensam i soffan hela kvällen, men det blev inte riktigt så. För ett par timmar sen fick jag äntligen skjutsa iväg partynissarna på fest. Äntligen ensam. Bara jag, i vår stora säng.
Jag kan inte sova ordentligt längre. Vaknar tidigt varje morgon, trots att jag inte behöver, och kan aldrig somna om.

Livet är inte lätt, men fantastiskt.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0