16 september

Det har snart gått 1 vecka sen jag jobbade sist. En hel jäkla vecka. Om jag är rastlös?
Idag var jag i alla fall på vad som, förhoppningsvis, ska bli mitt nya jobb. Väldigt annorlunda mot vad jag är van vid, men samtidigt ganska likt. Spännande är det hur som helst. I helgen ska jag samla energi för en fullspäckad vecka med introduktionsdagar.

Och imorgon är det begravning. Jag har varit på många, men det är ändå alltid lika jobbigt.

Vill du kommentera?
Postat av: Tobiassimone

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-04-11 @ 07:59:56
URL: http://tobiassimone.blog24h.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0