30 november

Idag blev det träning, då jag verkligen kände för det när jag klev av tåget. Och bra gick det, körde ben och mage! Varm i kroppen gick jag sedan hem och åt mat lagad av fina sambon.

Sista november idag vilket betyder att vi går in i december imorgon. Vilket betyder att jag har varit sockerfri i en månad nu. Nu är jag ordentligt renad och laddad inför årets största sockermånad. Knäck, pepparkakor, julmust osv :D
Det betyder också att vi går in i min favoritmånad. Födelsedag, lucia, jul. Åh vad jag längtar!

Jag hoppas också att ordspråket "braskar Anders så slaskar julafton" inte stämmer i år. För idag är det kallt och minst så kallt vill jag att det ska vara den 24e december!


Vill du kommentera?
Postat av: Raymondronja

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 18:03:04
URL: http://raymondronja.blogstie.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0