29 november

Jag hade en plan imorse, över idag. Jag skulle jobba, sen åka hem. Träna, äta, kolla tv och sen sova.

Jag jobbade, åkte hemåt. Ställde bilen på stan, gick runt som en vilsen. Ångrade att jag inte packade ner träningsgrejer i väskan. Kände inte ens för att träna. Hade lite huvudvärk. Ville inte leta julklappar. Ville ingenting. Körde hemåt och köpte med mig skräpmat hem.

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Imorgon tänker jag ha en packad väska med mig till jobbet, utifall jag är sugen på att träna när jag kommer in med tåget till stationen efter drygt 8 timmars jobb.

Och är jag inte sugen så är det inte hela världen. Försöker jag intala mig själv i alla fall...

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Det ÄR inte hela världen, vännen!

2010-11-30 @ 07:45:10
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0