10 november

Imorgon är jag inne på 9e arbetsdagen i rad. Sen har jag en dags ledighet (då jag ska sjunga på begravning och åka till Nyköping på födelsedagsfirande, så inte så jätteledig...), jobbar lördag och ledig söndag. På söndag tänker jag ta det LUGNT! Ser framför mig hur jag vaknar av mig själv (!!!), kanske är bakis men ändå glad, laddar ner bra filmer, myser med sambon och ja.. tar det lugnt helt enkelt!

Nu ska jag iväg och sjunga i 3 timmar och 30 minuter, sen ska jag hem och sova. Ska också hålla tummarna för att SJ inte krånglar imorgon...

Ps. för exakt 1 år sedan sjöng jag som en tok, log jag och beundrade denna kvinna;

Great memories!


Vill du kommentera?
Postat av: agnes

det var en fin dag!

2010-11-10 @ 18:54:49
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: Em

TRE lååååååånga timmar blidde det! ;D

2010-11-10 @ 23:35:15
Postat av: Tomasenya

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:48:18
URL: http://tomasenya.bloglyric.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0