23 maj

Stressade igår iväg till tåget, på grund av dagens jobb. SkitSJ låter inte tågen rulla direkt ofta på helgerna så att säga... Gårdagen bjöd ju som de flesta vet på värme och sol, därför hade jag på mig shorts och en t-shirt när jag stack hemifrån.
Imorse vaknade jag, drog upp rullgardinen och fick se...REGN?!?! Världens bästa farmor skjutsade mig till jobbet varpå jag snabbt tog på mig en tjocktröja som jag gått runt i hela dagen. Det är ju värsta höstvädret idag. Vart tog sommaren vägen?

Hursomhelst, hemma igen nu. Ikväll blir det bara lugnt framför en film!

Vill du kommentera?
Postat av: Mikkelgina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-08-23 @ 07:28:35
URL: http://mikkelgina.blogh2o.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0