9 mars

I'm home!

För mig är klockan cirkus 09 på morgonen, vilket gör att jag (trots ganska lite sömn på planet) inte kan komma till ro och sova än. Istället mumsar jag på Kitkat, kikar igenom missade blogginlägg och bara njuter av känslan att få ligga i min egna säng igen. Två veckor till i paradiset Thailand hade inte varit fel alls, men att komma hem till familjen slår nästan högst.

Jag flagar alldeles för mycket, har förmodligen klyvt alla fina hårtoppar jag en gång hade och förmodar att de närmaste dagarna kommer bli lite upp och ner. Men värt var det, så jävla värt!

Imorgon ska jag försöka få upp lite bilder!

Vill du kommentera?
Postat av: Pethra

Välkommen hem! <3

2010-03-09 @ 08:17:11
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0