10 juni

Kaffet smakade fint, om än lite starkt. Sitter just nu och sjunger, har diskat och plockat osv. Tåget går om cirkus en timme. Eftersom jag är framme långt innan arbetspasset börjar tänker jag ta en promenad i det fina vädret, sen fira att jag fick tillbaka lagom mycket skattepengar och köpa mig en färdig sallad. Jajamen!
Dock hade jag mycket hellre varit ledig idag. Jag missar fikan med mina tjejer. Och mickis som kommit hem och allt. Det får tas igen på lördag.

...och om exakt 1 månad är det 4 år sen. Jag förstår inte att du inte finns kvar.

Vill du kommentera?
Postat av: Tormodnathalie

Greetings. This site is so full of information

2011-09-23 @ 14:44:08
URL: http://tormodnathalie.blogbloc.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0