vill att det ska vara som förut, men ändå inte

Sitter och läser gamla inlägg här, sparade mejl från förr. Träningen var en alldeles för stor del av mitt liv. Allt, och då menar jag allt, kretsade runt den. Runt joggingenpromenadernaskivstångspassenyoganochridningen. Och runt maten.
Jag vill att träningen ska bli en stor del av mig igen, men en lagom sådan. Maten ska jag lära mig att njuta av. Så jag vill att det ska vara som förut, men på ett helt annat sätt. Ett tusen gånger bättre sätt.

Vill du kommentera?
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Vilken sund inställning du har, lycka till tjejen! :)

kramar

2010-01-05 @ 11:33:07
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0