Hittade detta

"Sitter just nu i en mycket tunn tunika,
det ar det enda man kan ha pa sig nu
for tiden om jag sager sa, forutom bikini.
Bor pa ett valdigt fint hotell om ag far
saga det sjalv, lever som en drottning.
Har brant mig overallt.
Har sakert gatt upp i vikt ocksa.
Koh Lanta ar det finaste stallet jag varit
pa i Thailand, riktigt javla asfint ar det.
Det ar som en tavla nar man sitter och
blickar ut over horisonten medans man
trycker i sig pad thai eller fried rice
with chicken eller blackfisk eller vodka orange."


Själv sitter jag och skriver på min packningslista. Det är inte lätt. Jag kommer släpa med mig för mycket onödigt, det kan jag slå vad om.
Om en vecka är vi där, i värmen. Om en vecka är vi i landet som kan liknas vid en vacker tavla. Om en vecka kommer dagens längtan vara över. Allt känns väldigt overkligt, underbart, pirrigt osv. Jag har aldrig någonsin varit hemifrån så lång tid. Jag litar helt och hållet på Mattias, han får hålla mig lugn (så lugn han kan...).

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0