2 februari

Helvetesskit. Jag hatar att sjukanmäla mig, men idag var jag tvungen. Kroppen är matt, jag mår illa och kallsvettas. Att avstå från jobb ger mig alltid dåligt samvete, även om jag inte har något annat val. Jag ogillar att inte ta mig an saker som jag planerat. Sen avskyr jag att bara sitta hemma, tycka synd om mig själv och inte tjäna några pengar alls.
När farmor hann säga "du låter vissen" innan samtalet knappt hunnit börjat så tror jag på henne. Förmodligen blir det inget jobb imorgon heller. Hate this. Och för att inte prata om träningen som kommer bli lidande. Igen. Allt bottnar antagligen i all den stress jag utsatt min kropp för den senaste tiden. För lite sömn, dålig mat, farande hit och dit.

Som sagt, att tycka synd om sig själv är sorgligt. Nu ska jag dricka litervis med vatten och hoppas på att jag mår bättre snart!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0