7 december

Jag spenderade gårdagen bakom ratten, på Waynes med Ia, på stan i Uppsala julshoppandes, på världens mysigaste fik och på Akademiska sjukhuset. Sen bakom ratten igen, med en sovande, illamående och nyopererad mamma bredvid. Jag var helt slut när vi äntligen kom hem och kycklingsalladen från favoritpizzerian satt mer än fint!
Uppsala var en otroligt fin och mysig stad. Var första gången jag var där och vilket intryck jag fick!



Var lite jobbigt att komma upp imorse och ta bilen till Strängnäs för jobb 7-16, men så fort jag träffade mina fina kollegor och gamlingar så försvann tröttheten. Såklart :)

Och efter gårdagens tripp till Uppsala blev jag så sugen att kolla på Pelle Svanslös-julkalendern. Så det gör vi nu. Nostalgi!

Vill du kommentera?
Postat av: Moa Hals

Åh, att du inte ringde mig :)



Nästa gång får du mer än gärna höra av dig, så kan vi ju ses :)



Kul att du gillade Uppsala!

2010-12-11 @ 14:26:55

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0