28 december

...och när man väl slappnar av efter julstressen?
Halsont så klart! Åh så inte välkommet. Äter strepsils och dricker honungsvatten. Snälla försvinn. Å ena sidan hatar jag det här. Å andra sidan kan jag ju faktiskt vara glad över att jag inte varit sjuk sen i maj (?!?!) i år. Då snackar vi om den Amelie som kunde vara sjuk var och varannan vecka förut.

Skitsamma, ingen dör av lite halsont. Och det finns ju alltid något bra i det dåliga. Nu blir jag ju lite lagom uppassad av sambon, kan äta glass utan att ha dåligt samvete och får lite "mellandagsledigt" från jobbet. Pengar är inte allt och det har varit lite mycket den senaste tiden. Mycket av allt. Kroppen säger ifrån nu och jag förstår den till fullo!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0