tankar

Trots att jag befinner mig på andra sidan jordklotet blir det ibland väldigt lugna stunder. Och det är just under dessa stunder som jag tänker som allra mest. På livet, på mig själv, på framtiden.

För ett år sedan längtade jag till studenten, samtidigt som jag började inse att jag inte alls ville sluta i skolan. Idag, ett år senare, vill jag påstå att jag hunnit med en hel del; Jobb, Grekland, Thailand, Australien. Jag har fått mersmak. Ordet R E S A klingar så fint i mina öron. Annat var det förut, då klingade det inte alls.
Är inte förändring och utveckling ganska fascinerande?

Jag vill inte åka härifrån. Brisbane faller mig i smaken. Värme, sjukt trevliga människor, naturen...
Men jag vill också vara hemma. Jag saknar.
Mest av allt saknar jag finaste Axel.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0