sista natten i sverige på tre veckor

Baby med vänner och bror med flickvän spelar poker.

Jag ligger här, i sängen, framför dumburken. Läser bloggar och kikar igenom gamla inlägg jag själv skrivit. Läser om andras utveckling, mål, framgångar. Läser om min utveckling, mina mål och framgångar.
Förut hade jag ruskigt bra kondition, förut hade jag mål med min träning. Förut lyckades jag nå mina mål.

Jag är trött och vet inte riktigt vad jag vill få fram genom orden jag just skrivit. Men jag är så förskräckligt sugen på att träna, sätta upp mål och nå dom. Det var nog det.

Vill du kommentera?
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 00:15:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0